fredag 15 februari 2008

<3

Onsdag kväll tog jag tåget till K.
Det var mys då vi inte setts på ett tag. Jag har saknat honom, och våra katter. (Jag och K har katter ihop sen vi bodde ihop, men just nu tar han hand om dem eftersom min nuvarande rumskamrat är allergiker, och K ändå bor i ett hus) Speciellt Yuki(den svarte) som jämt gör sig påmind genom att krypa upp i ens knä och pussa en på kinden. Den katten hånglar med allt. Inklusive blommor.



(Varning utfärdas redan nu, om ni hatar romantiskt tjafs och sånt, förbise bara detta inlägg. Jo, jag har en del bilder och sånt från Serieveckan i Göteborg, men jag postar dem nästa gång.)


Nästan två dagar sent, men bättre sent än aldrig...
Uhm, jo, eh, jag och K brukar fira den dagen. Fast förra året var vi båda sjuka, och då uteblev det. Iår kompenserade vi genom att fira lite längre. Onsdagen möttes jag med rosor. Under torsdagen hade han inhandlar mitt favoritvin och lagade en god middag. Och på fredagen bjöd jag på bio(Sweeney Todd). ^_^

Fast mysigast var att vakna i hans famn imorse...
Ehm, iallafall!

Jag klottrade en serie som väl summerar våra Alla Hjärtans Dag.
Ett tag blev det lite utav en tävling. Jag minns inte mina bidrag så bra.
Eftersom han alltid outshajnat mig rejält =P

2 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att höra att du kom med ditt tåg :)! Vi blev lite oroliga för dig. Tack för i onsdags förresten! Jag hade det jättetrevligt ^^/ Emma

Stef Gaines sa...

Emma: En snäll luleåbo hjälpte mig med bussresan X3 Så jag hann ganska precis. Fånigt nog satt jag en fyra ifrån Liv Strömkvist som tog samma tåg till Malmö.

Tack själv! Det var jättetrevligt! ^_^ Förresten, om du har dina Arzebethskisser, har du lust att scanna dem till mig? ^^ Blev väldigt förtjust i dem!