onsdag 21 maj 2008

And now for something completly...


ÅRSBOKEN KOM IDAG!!1one!!
Den är TOKSNYGG, och pappret är sådär skönt krämtonat och tunt. Den känns lite som en telefonkatalog att bläddra i, och den är gratis! (Riktigt manga) Ja, jag kan tänka mig att göra fler grejer i den här stilen. Ja, jag vill göra fler sånnahär böcker *^^*

Imorgon kommer jag och några andra från Serieskolan att gästa teckningsmuséet i Laholm angående vår utställning där som kör igång på lördag. Sedan kommer den vara t o m den 29:nde juni. (min födelsedag) Dra dit och spana in den vettja! Sen när den är slut kan ni skicka mig presenter :D

Angående skorna på bilden så är de också från skolan. En klasskamrat(vet ej vem) gav bort dessa till den som ville ha. De var i min storlek och jag har nu alltså mina första äkta converse! ^^ De må vara rätt begagnade, men de är sköna att gå i, de är converse och de matchar årsboken XD Jag ska ha på mig dem och en grön kjol imorgon. <3

Inga kommentarer: