lördag 3 maj 2008

Retroperspektiv på Retroaktivität Releasefest

Detta skulle från början bli mitt inlägg om hela min SPXvistelse, men det är så mycket, så jag beslutade mig för att dela upp det i kapitel. Och då börjar vi såklart med...

KAPITEL 1
Releasefest för Medley: RetroaktivitätBjörn & Jonathan. Alla var där!

Det var halvsvårt att hitta till Retroaktivitäts releasefest, men väl där måste jag säga att det var naaajs. Jag söker gärna fler anledningar att dra på Street. Passade på att be snubben i baren om förfriskningar med motiveringen "Jag vill ha en färgglad, töntig drink!" Han levererade i ett ganska litet glas för 105 jävla kronor. Dock var jag besluten om att jag ville ha min färggranna, töntiga drink. Jag sa "This better be the best fucking drink aj ävär drank" Det var den bästa knullande drink jag någonsin drack. Och glädje skall spridas, jag bjöd alla jag mötte. Lisa Medin sa "Åh, den där fick jag gratis för bara en stund sedan!" Jag gick runt med hatiska tankar. Sedan fick jag veta att Valentin Schönbeck betalat lika mycket som jag för sin Tequila. Två gånger. Plötsligt var allt bra igen.
Här har vi förresten Valentin Schönbeck, Robin Ragnarsson och Diana Davidsson, mysande i soffan efter lagom förfriskningar. Kort sagt om Retroaktivität Release - Alla var där!

Här till höger har vi till exempel Stef Gaines som tar en klunk ur en god öl. Det är coolt att dricka, ungar! Luggen var för lång och hann inte klippas, var därför förd åt sidan med gel under hela expohelgen. Intresseklubben i extas! Klänningen var förresten ny, och inte alls lika dyr som tidigare nämnda drink. Men båda var söta.
Och till vänster har vi Wuffe, nöjd och glad! Strax efter att ha slagit ner Stef Gaines för att hon drack av hans öl. :D

Som tidigare nämnt - Alla var där. Se bara
AT in disguise! - med strålande vacker kostymprydnad.
Joakim Hanner! - med målmedveten blick!
Yvette Gustafsson! Too cool for school!
Och så Tomas Lif i fantastisk skrud. Inhandlad i någon lokal källare samma dag, om jag förstod rätt. :D

Lokalen var alltså röd och full med trevliga människor. Medley satte dock såklart sin egen prägel, med banners och affischer, samt den fantastiska idéen att inte sälja Retroaktivität på ett bord, utan en flygel!(se översta bilden)




Och här har vi Lisa Medin, Johan CB och Stef Gaines.
Mänga i ett nötskal, blir det bättre än såhär?!

Inga kommentarer: