lördag 26 april 2008

The Logical Song

SPX är säkert fantastiskt. Jag är ganska borta. Jag hör min mobil ringa konstant. Även när den inte är i närheten. Och i kör. Gick inte på några evangemang eller middagar idag då jag känner mig malplacerad. Såfort jag går in i hörsalen känns det stressande och jag vill ut så fort som möjligt. Jag borde inte tro att jag är något. Jag vill inte tro att jag är något. Jag har inte suttit så mycket vid mitt bord idag. Jag har haft avbytare. Satte mig i en soffa och sjönk in i fanzin istället. Folk säger att jag säljer bra. Jag svara "Öh?"

There are times when all the worlds asleep,
The questions run too deep
For such a simple man.
Wont you please, please tell me what weve learned
I know it sounds absurd
But please tell me who I am.

Hoppas att jag skärper mig till imorgon. Och tar fotografier. Har inte tagit något idag. Tog igår dock, på Medleys releasefest. Det var roligt.

Inga kommentarer: