tisdag 1 april 2008

Ett avbrutet liv

Jag brukar inte bli bakis, men dan efter festen var jag det, jag t o m spydde. Vilket jag inte brukar. Det var så länge sedan jag kräktes sist, så det kändes nästan skönt. Speciellt då jag varit sjuk och det kändes som jag blev av med en bit av det onda. Jag tycker om kräkeffekten när kroppen liksom inte går att hindra, man vet precis vad som kommer hända. Det smakar illa ett tag, och är skakigt. Men när det är över är allt så mycket bättre.
Dock hände det igen morgonen efter.
Och den efter var det inte långt ifrån.

Och när jag inte fick min mens i måndags...


Ja, det positiva är att jag nu vet vad jag kommer göra det kommande året. Och att fadern faktiskt är en man vars barn jag vill föda. Och att jag är 22 och inte 16. Det kommer fungera.
Negativa är att det inte var planerat. Men men, jag kan studera vidare senare.

Undras om h*n får hans blåa ögon... ^_^

Btw - jo det var ett osmakligt aprilskämt